Filmy umieszczone w serwisach z filmami to potencjalnie doskonała forma, jaką może przyjąć reklama firmy w internecie. Przygotowanie ich, oraz cały proces prowadzenia kanału filmowego, czy wideo bloga to bardzo pracochłonne zajęcie, które wymaga wielu umiejętności. Jest to jednak wysiłek, którego zdecydowanie warto się podjąć. Dobrze prowadzony kanał firmowy w popularnym serwisie potrafi znacznie podnieść zainteresowanie ofertą firmy.

Jaki film umieścić na YouTube i Vimeo?

YouTube i Vimeo to popularne serwisy z filmami w których można umieszczać dowolne treści. Wielu blogerów decyduje się na przykład na prowadzenie swoich blogów w formie wideo, która – jak się okazuje – jest dla wielu internautów o wiele bardzie atrakcyjna niż tradycyjny blog tekstowy.

Kanał filmowy może być świetną formą reklamy, trzeba jednak pamiętać o jednej, ważnej zasadzie: absolutnie nikt nie chce oglądać reklam. Informacje o firmie muszą być więc wplecione w kontent ciekawy i przystępny dla widzów. Zdecydowanie najlepiej sprawdzają się kanały, z których widzowie czerpią jakieś korzyści – na przykład kanały o charakterze poradnikowym.

Podobnie jak w przypadku innych form firmowych stron w internecie, informację o wideo blogu firmy warto umieścić również na wizytówce w katalogu firm. Może się sprawdzić zwłaszcza w katalogach branżowych, na których informacji szukają ludzie zainteresowani tematami związanymi z daną branżą – a więc potencjalnych widzów firmowego kanału wideo.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów